Analýza konfrontační komunikační kampaně automobilky Hyundai od roku 2013 do současnosti – Ondřej Pechar
Ondřej Pechar
Diplomová práce
Analýza konfrontační komunikační kampaně automobilky Hyundai od roku 2013 do současnosti
Analysis of Hyundai's confrontational communication campaign
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení jednoho z klíčových komunikačních nástrojů automobilky Hyundai v České republice od roku 2013 do současnosti, jímž je negativní vymezování se vůči Škodě Auto, klíčovému hráči na tuzemském trhu a největšímu konkurentovi podniku Hyundai. A to ze dvou základních pohledů:1.Z pohledu odborné veřejnosti a novinářů se zaměřím na to, jaký vliv má negativní vymezování …víceAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to assess one of the key communication devices being used by automotive company Hyundai in the Czech Republic since 2013, which is negatively toned, confrontational positioning vis-à-vis Škoda Auto, a key player on the local market and Hyundai’s main rival. We assess the communication from two viewpoints:1.The impact of the negative communication on the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2017
- Vedoucí: Ondřej Kubala
- Oponent: Zdenka Vostrovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Konfrontační komunikace v auto průmyslu
Ondřej Med -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl