Adéla Richterová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy

Abstract:
Tato absolventská práce se zaměřuje na online marketingové kanály, nástroje a nové marketingové trendy. Cílem je identifikovat jaké marketingové prostředí, kanály a nástroje společnosti využívají a ze získaných informací vytvořit brožuru která by byla přínosná pro začínající i stávající společnosti. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, marketingových kanálů, online reklamy …more
Abstract:
This thesis focuses on online marketing channels, tools and new marketing trends. The aim is to identify what marketing environments, channels and tools companies are using and from the information gathered to create a brochure that would be beneficial to start-up and existing companies. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, marketing channels, online advertising, online …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty