Adéla Richterová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy

Anotace:
Tato absolventská práce se zaměřuje na online marketingové kanály, nástroje a nové marketingové trendy. Cílem je identifikovat jaké marketingové prostředí, kanály a nástroje společnosti využívají a ze získaných informací vytvořit brožuru která by byla přínosná pro začínající i stávající společnosti. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, marketingových kanálů, online reklamy …více
Abstract:
This thesis focuses on online marketing channels, tools and new marketing trends. The aim is to identify what marketing environments, channels and tools companies are using and from the information gathered to create a brochure that would be beneficial to start-up and existing companies. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, marketing channels, online advertising, online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/7pinwh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty