Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy – Adéla Richterová
Adéla Richterová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Anotace:
Tato absolventská práce se zaměřuje na online marketingové kanály, nástroje a nové marketingové trendy. Cílem je identifikovat jaké marketingové prostředí, kanály a nástroje společnosti využívají a ze získaných informací vytvořit brožuru která by byla přínosná pro začínající i stávající společnosti. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, marketingových kanálů, online reklamy …víceAbstract:
This thesis focuses on online marketing channels, tools and new marketing trends. The aim is to identify what marketing environments, channels and tools companies are using and from the information gathered to create a brochure that would be beneficial to start-up and existing companies. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, marketing channels, online advertising, online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7pinwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RICHTEROVÁ, Adéla. \textit{Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7pinwh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova