Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu) – Ing. Lucie Kratochvílová
Ing. Lucie Kratochvílová
Bakalářská práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (Real Estate Marketing - Marketing Communications selected product)
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je případovou studií (případovou zprávou) marketingových aktivit vybraného produktu (půdní mezonetový byt). Vychází z obecných teoretických poznatků v oboru marketingové komunikace a dále z oboru realit. V teoretické části se zabývám obecnou problematikou marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu a následně zasazuji tyto teoretické poznatky do oboru realit …víceAbstract:
Presented thesis is a case study (case report) of marketing activities of the selected product (duplex attic apartment). Based on general theoretical knowledge in the field of marketing and communication in real estate. In the theoretical part I deal with general problems of the marketing mix and marketing communication mix and then I put these theoretical knowledge to the field of real estate. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oaqos/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Lucie. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7pjucl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova