Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu) – Ing. Lucie Kratochvílová
Ing. Lucie Kratochvílová
Bachelor's thesis
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (Real Estate Marketing - Marketing Communications selected product)
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce je případovou studií (případovou zprávou) marketingových aktivit vybraného produktu (půdní mezonetový byt). Vychází z obecných teoretických poznatků v oboru marketingové komunikace a dále z oboru realit. V teoretické části se zabývám obecnou problematikou marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu a následně zasazuji tyto teoretické poznatky do oboru realit …moreAbstract:
Presented thesis is a case study (case report) of marketing activities of the selected product (duplex attic apartment). Based on general theoretical knowledge in the field of marketing and communication in real estate. In the theoretical part I deal with general problems of the marketing mix and marketing communication mix and then I put these theoretical knowledge to the field of real estate. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oaqos/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Lucie. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7pjucl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova