Metody vzdělávání romských žáků v českém jazyce na ZŠ praktické a speciální v Ostravě – Helena Blahaková
Helena Blahaková
Bakalářská práce
Metody vzdělávání romských žáků v českém jazyce na ZŠ praktické a speciální v Ostravě
Czech language educational methods of Romany children at the practical and special elementary school in Ostrava
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ověřit funkčnost aktivizačních metod při výuce českého jazyka u romských žáků základní školy praktické a speciální v Ostravě. V teoretické části se věnujeme Romům, jejich historii, hodnotám, přístupu ke vzdělávání. Dále neopomíjíme ani vzdělávání romských žáků v České republice a nabízíme srovnání se zahraničím. Předkládáme i poznatky týkající se metod výuky. Uvádíme …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the functionality of activating methods when teaching the Czech language at Roman pupils at the practical and special school in Ostrava. The thesis is divided into practical and theoretical parts. In the theoretical part we focus on Roma´s history, values, and their overall approach towards education. Furthermore we discuss education of Romany pupils in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2010
- Vedoucí: Petra Jurkovičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHAKOVÁ, Helena. \textit{Metody vzdělávání romských žáků v českém jazyce na ZŠ praktické a speciální v Ostravě}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7pxass/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Monika RENDLOVÁ -
Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
Alena KRAJÍČKOVÁ -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik
Název
Vložil
Vloženo
Práva