Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o. – Lýdia Firkaľová
Lýdia Firkaľová
Diplomová práce
Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o.
Strategická a finanční analýza firmy Loreal
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování finanční a strategické analýzy společnosti L'ORÉAL Česká republika, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. V ní je uvedena stručná charakteristika finanční analýzy a jejích uživatelů, poměrových ukazatelů a modelů celkového hodnocení finanční situace podniku. Strategická analýza je rozdělena na analýzu okolí a analýzu vnitřních …víceAbstract:
The thesis is focused on the financial and strategic analysis of L'ORÉAL Česká republika s.r.o. company. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical. It presents the brief characteristics of the financial analysis and its users, the ratio indicators and models of the overall assessment of the financial situation of the company. Strategic analyse consists of analyse inside resources …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na spracovanie finančnej a strategickej analýzy spoločnosti L'ORÉAL Česká republika, s. r. o. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť je teoretická. V nej je uvedená stručná charakteristika finančnej analýzy a jej užívateľov, pomerových ukazovateľov a modelov celkového hodnotenia finančnej situácie podniku. Strategická analýza je rozdelená na analýzu okolia a analýzu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Anna Staňková
- Oponent: Monika Skripková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
Kateřina Rosická -
Transformace Controllingu ve společnosti L'Oréal Česká republika . Yana Zborets
Yana Zborets -
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
Valentýna MICHÁLKOVÁ -
Supply chain management ve společnosti L'oreal ČR
Kateřina Šenkýřová -
Strategická analýza společnosti Partners Financial Services, a. s.
Markéta Káňová -
Finanční a strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika, s.r.o.
Kristýna Bajerová