Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o. – Lýdia Firkaľová
Lýdia Firkaľová
Master's thesis
Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o.
Strategická a finanční analýza firmy Loreal
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování finanční a strategické analýzy společnosti L'ORÉAL Česká republika, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. V ní je uvedena stručná charakteristika finanční analýzy a jejích uživatelů, poměrových ukazatelů a modelů celkového hodnocení finanční situace podniku. Strategická analýza je rozdělena na analýzu okolí a analýzu vnitřních …moreAbstract:
The thesis is focused on the financial and strategic analysis of L'ORÉAL Česká republika s.r.o. company. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical. It presents the brief characteristics of the financial analysis and its users, the ratio indicators and models of the overall assessment of the financial situation of the company. Strategic analyse consists of analyse inside resources …moreAbstract:
Diplomová práca je zameraná na spracovanie finančnej a strategickej analýzy spoločnosti L'ORÉAL Česká republika, s. r. o. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť je teoretická. V nej je uvedená stručná charakteristika finančnej analýzy a jej užívateľov, pomerových ukazovateľov a modelov celkového hodnotenia finančnej situácie podniku. Strategická analýza je rozdelená na analýzu okolia a analýzu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80841
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Anna Staňková
- Reader: Monika Skripková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Theses on a related topic
-
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
Kateřina Rosická -
Transformace Controllingu ve společnosti L'Oréal Česká republika . Yana Zborets
Yana Zborets -
Supply chain management ve společnosti L'oreal ČR
Kateřina Šenkýřová -
Analýza logistických procesů ve firmě L’Oréal ČR
Bohdana Ivanytsya -
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
Valentýna MICHÁLKOVÁ -
Strategická analýza společnosti Partners Financial Services, a. s.
Markéta Káňová