Petr Kovařík

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb

Marketing Strategy Design for a Nonprofit Organization in the Field of Social Services
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. Hlavním cílem bylo zhodnotit stávající marketingovou strategii, provést dotazníkové šetření mezi relevantními respondenty a na základě zjištěných dat navrhnout efektivní strategie pro zlepšení marketingové komunikace a celkového chodu organizace. Teoretická …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis and design of a marketing strategy for the nonprofit organization Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. The main goal was to evaluate the existing marketing strategy, conduct a survey among relevant respondents, and based on the findings, propose effective strategies to improve marketing communication and the overall operation of the organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: Jiří Lošťák
  • Oponent: Hana Jurášková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod