Daniel Koch
Bachelor's thesis
Integrace značky klienta pro tvorbu web designu
Integration of client's brand for creating web design
Abstract:
Cílem bakalářské práce zaměřující se na integraci značky klienta pro tvorbu web designu je zavedení procesů při tvorbě webových stránek, které po správné implementaci usnadní pochopení webové stránky zákazníky, což může vést k zvýšení tržeb klienta. Bakalářská práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se rozebírá značka, webové stránky a klientská práce …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis focusing on integration of client´s brand for creating webdesign is to make a process of creating website, that after succesfull implementation provide customer with better understanding of the website, which can lead to increased sales. The bachelor thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and design part. The theoretical part discusess brand, websites …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Vývoj webové aplikace pro navigaci v budovách Masarykovy univerzity
Jan Kantor -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketing na webu a sociálních sítích
Lan Huong Dam Le -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá