Integrace značky klienta pro tvorbu web designu – Daniel Koch
Daniel Koch
Bachelor's thesis
Integrace značky klienta pro tvorbu web designu
Integration of client's brand for creating web design
Anotácia:
Cílem bakalářské práce zaměřující se na integraci značky klienta pro tvorbu web designu je zavedení procesů při tvorbě webových stránek, které po správné implementaci usnadní pochopení webové stránky zákazníky, což může vést k zvýšení tržeb klienta. Bakalářská práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se rozebírá značka, webové stránky a klientská práce …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis focusing on integration of client´s brand for creating webdesign is to make a process of creating website, that after succesfull implementation provide customer with better understanding of the website, which can lead to increased sales. The bachelor thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and design part. The theoretical part discusess brand, websites …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Vývoj webové aplikace pro navigaci v budovách Masarykovy univerzity
Jan Kantor -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketing na webu a sociálních sítích
Lan Huong Dam Le -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá