Anna Thomas

Bakalářská práce

Nezisková organizace Maranatha a její marketing

Maranatha: the non-profit organization and marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace neziskové organizace s křesťanským zaměřením. Cílem práce je zhodnocení efektivity využívaných komunikačních nástrojů. Teoretická část vymezuje neziskový sektor v České republice, popisuje současné právní formy neziskových organizací a zohledňuje jejich novou právní úpravu. Teorie dále vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace, formy …více
Abstract:
This Bachelors Thesis is concentrated on the specifics of marketing communications of a Christian non-profit organization. The objective for this Thesis is to grasp the effectiveness of the used communication tools. The theoretical section maps out the non-profit sector in the Czech Republic, describes the current legal platforms for non-profit organizations, and takes into consideration the new legal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Zuzana Malcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51701