Nezisková organizace Maranatha a její marketing – Anna Thomas
Anna Thomas
Bachelor's thesis
Nezisková organizace Maranatha a její marketing
Maranatha: the non-profit organization and marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace neziskové organizace s křesťanským zaměřením. Cílem práce je zhodnocení efektivity využívaných komunikačních nástrojů. Teoretická část vymezuje neziskový sektor v České republice, popisuje současné právní formy neziskových organizací a zohledňuje jejich novou právní úpravu. Teorie dále vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace, formy …viacAbstract:
This Bachelors Thesis is concentrated on the specifics of marketing communications of a Christian non-profit organization. The objective for this Thesis is to grasp the effectiveness of the used communication tools. The theoretical section maps out the non-profit sector in the Czech Republic, describes the current legal platforms for non-profit organizations, and takes into consideration the new legal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Zuzana Malcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek
Romana VOJÍŘOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová