Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů – Bc. Jaroslava Nová
Bc. Jaroslava Nová
Bakalářská práce
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Loyalty programs and their effective pointed promotion
Anotace:
V době ekonomické krize společnosti hodnotí každý svůj marketingový krok. Věrnostní programy, které jsou součástí podpory prodeje, jsou analyzovány z hlediska výnosnosti a efektivity a poté upravovány. Srovnávací analýzou věrnostních programů nejvýznamnějších leteckých společností z leteckých aliancí analyzuji účinnost věrnostních programů v letecké dopravě.Abstract:
Nowadays, almost every company is going through economic crisis and therefore it is assessesing each and every marketing step. Loyalty programmmes which are part of promotion (sales suppport) are analysed according to their profitability and may be changed later. I analyse the effectiveness of loyalty programmmes in airline business by comparative analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o4e6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Vanda Demčáková -
Věrnostní programy v letecké dopravě
Adéla Čalounová -
Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA
Hana Hasalová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett