Roman Kornelly

Diplomová práce

VYUŽITÍ METOD MACHINE LEARNING V E-COMMERCE

THE USE OF MACHINE LEARNING IN E-COMMERCE
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá problematikou zvýšení míry prokliku a redukce nevyžádaných marketingových sdělení zasílaných prostřednictvím mobilních push notifikací. Tento okruh problémů je řešen využitím metod strojového učení. První kapitola je zaměřena na business prostředí a specifikaci konkrétních požadavků na řešení. V následující části jsou provedeny datové analýzy a definovány závěry z nich …více
Abstract:
The thesis aims to describe increasing the click-through rate and reducing spam marketing messages sent via mobile push notifications. The problem is solved by machine learning methods. The first chapter lays out the business environment and requirements needed to tackle the task at hand. The following section analyzes available data and the implications thereof. The implementation section includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 2. 2023
  • Vedoucí: Pavel Zimmermann
  • Oponent: Martin Janeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88518

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management