VYUŽITÍ METOD MACHINE LEARNING V E-COMMERCE – Roman Kornelly
Roman Kornelly
Master's thesis
VYUŽITÍ METOD MACHINE LEARNING V E-COMMERCE
THE USE OF MACHINE LEARNING IN E-COMMERCE
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zabývá problematikou zvýšení míry prokliku a redukce nevyžádaných marketingových sdělení zasílaných prostřednictvím mobilních push notifikací. Tento okruh problémů je řešen využitím metod strojového učení. První kapitola je zaměřena na business prostředí a specifikaci konkrétních požadavků na řešení. V následující části jsou provedeny datové analýzy a definovány závěry z nich …viacAbstract:
The thesis aims to describe increasing the click-through rate and reducing spam marketing messages sent via mobile push notifications. The problem is solved by machine learning methods. The first chapter lays out the business environment and requirements needed to tackle the task at hand. The following section analyzes available data and the implications thereof. The implementation section includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 2. 2023
- Vedúci: Pavel Zimmermann
- Oponent: Martin Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88518
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová