Výzkum komunikačních preferencí náctiletých – Bc. Blanka Šimůnková
Bc. Blanka Šimůnková
Diplomová práce
Výzkum komunikačních preferencí náctiletých
Communication Preferences of Teenagers
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá mladými lidmi jako segmentem posluchačů vážné hudby. Zaměřuje se zejména na komunikační preference skupiny náctiletých jako cílové skupiny pro organizace provozující vážnou hudbu. Cílem práce je zjistit, jaké způsoby komunikace jsou pro tyto organizace nejvhodnější při oslovování jejich mladého publika, ať již stávajícího, nebo potenciálního. V první části se tato práce …víceAbstract:
This master thesis deals with young people as a segment of classical music audience. It focuses on communication preferences of teenagers as a target group for organizations engaged in classical music. The aim of the thesis is to determine which communication means are most appropriate for these organizations in reaching their young audience, whether existing or potential. The first part of this paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zc7jm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová