Bc. Martin Kroupa, DiS.

Diplomová práce

Marketing časopisu v multichannel prostředí.

Marketing of Magazine in Multichannel publishing.
Anotace:
Časopisecká média se mění s rozvojem komunikačních technologií. Vydavatelé pracují s tradiční rolí tištěných médií i možnostmi digitálních kanálů. Výběr způsobu konzumace obsahu z pohledu čtenáře, přináší i nové požadavky na složky marketingového mixu. Tato práce popisuje činnost a pozici digitálního magazínu. V souvislosti s rozvojem titulu analyzuje možnosti rozšíření tištěné platformy. Výsledky …více
Abstract:
Magazine media are changing with development of communication technologies. Publishers works with traditional role of magazine and with opportunities of digital channels. Choice how readers consume magazine content means new demands in marketing mix. This thesis describe activities and current position of the digital magazine. In connection with magazine development, analyze a possibilities of supplemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kroupa, Martin. Marketing časopisu v multichannel prostředí.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace