Průzkum spokojenosti s kvalitou služeb kurýrních společností při přepravě zásilek z pohledu provozovatelů e-shopů – Filip Soška
Filip Soška
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti s kvalitou služeb kurýrních společností při přepravě zásilek z pohledu provozovatelů e-shopů
Anotace:
Práce se zabývá problematikou hodnocení kvality poskytovaných služeb kurýrních společností při přepravě zásilek, a to z pohledu provozovatelů e-shopů. Analytická část bude zaměřena na primární výzkum, jehož respondenty budou provozovatelé e-shopů na území České republiky, kteří využívají služeb kurýrních společností pro zajištění expedice zásilek koncovým zákazníkům. Na základě výstupů provedené analýzy …víceAbstract:
The thesis is focused on the evaluation of the quality of shipping services provided by courier companies from the perspective of e-shop operators. The analytical part will be based on primary research targeting e-shop operators in the territory of the Czech Republic who utilize courier companies for shipment services to the end customers. Consequently, courier companies will be given recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOŠKA, Filip. \textit{Průzkum spokojenosti s kvalitou služeb kurýrních společností při přepravě zásilek z pohledu provozovatelů e-shopů}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7rnzen/.
Jak správně citovat práci
Soška, Filip. Průzkum spokojenosti s kvalitou služeb kurýrních společností při přepravě zásilek z pohledu provozovatelů e-shopů. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
Aneta HRUBÁ -
Kvalita služby v sítích MPLS VPN
Filip Lauterbach -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Kvalita gastronomických služeb v letecké dopravě
Simona Révaiová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč