Bc. Martin Fous

Diplomová práce

Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka

Corporate Strategic Management: The Balanced Scorecard and Its Impact on the Customer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodami strategického řízení podniku s cílem vytvořit pozitivní dopady na zákazníka. Významná část práce je věnována analýzám dopadů jak na interního, externího, tak koncového zákazníka vyplývajících z řízení společnosti pomocí Balanced Scorecard. Navazující kapitoly jsou věnovány hlavním principům řízení vztahů se zákazníkem (CRM), řízení podle základních pilířů strategie …více
Abstract:
This diploma thesis discusses strategic management methods which seek to create positive impact on the customer. Main part of the thesis analyzes impact on the customer arising from application of the Balanced Scorecard methodology to company’s management techniques. Impact is assessed from the perspective of the internal and external customer and also the end consumer. Subsequent chapters are dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní