Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka – Bc. Martin Fous
Bc. Martin Fous
Master's thesis
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Corporate Strategic Management: The Balanced Scorecard and Its Impact on the Customer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodami strategického řízení podniku s cílem vytvořit pozitivní dopady na zákazníka. Významná část práce je věnována analýzám dopadů jak na interního, externího, tak koncového zákazníka vyplývajících z řízení společnosti pomocí Balanced Scorecard. Navazující kapitoly jsou věnovány hlavním principům řízení vztahů se zákazníkem (CRM), řízení podle základních pilířů strategie …moreAbstract:
This diploma thesis discusses strategic management methods which seek to create positive impact on the customer. Main part of the thesis analyzes impact on the customer arising from application of the Balanced Scorecard methodology to company’s management techniques. Impact is assessed from the perspective of the internal and external customer and also the end consumer. Subsequent chapters are dedicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pwumh/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOUS, Martin. \textit{Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7s8b6u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
Jana Dumková -
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Martin Mlázovský -
Společenská odpovědnost firem v České republice
Nina Plevová -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Řízení CSR a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Kristýna BULÍKOVÁ