Bc. Andrea PITRONOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.

Strategy of marketing communication of the company Logis průmyslové obaly, a.s.
Abstract:
Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Logis a stanovit strategii konkrétních aktivit. Marketingová komunikace firmy Logis není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Logis na obchodních trzích neodmyslitelně patří. Další …more
Abstract:
The aim of this work is to optimize the tools of marketing communication of the Logis company and to define the strategy of concrete activities. The marketing communication of the Logis company is not harmonized and the communication mix does not correspond to the requirements of the target group. The emphasis of current marketing communication consists in personal selling that is inherent part and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2015
Identifier: 493

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PITRONOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.