Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s. – Bc. Andrea PITRONOVÁ
Bc. Andrea PITRONOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.
Strategy of marketing communication of the company Logis průmyslové obaly, a.s.
Anotácia:
Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Logis a stanovit strategii konkrétních aktivit. Marketingová komunikace firmy Logis není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Logis na obchodních trzích neodmyslitelně patří. Další …viacAbstract:
The aim of this work is to optimize the tools of marketing communication of the Logis company and to define the strategy of concrete activities. The marketing communication of the Logis company is not harmonized and the communication mix does not correspond to the requirements of the target group. The emphasis of current marketing communication consists in personal selling that is inherent part and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 4. 5. 2015
Identifikátor:
493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PITRONOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová