Propagace nevládní neziskové organizace Člověk v tísni – Ing. Štěpánka Vomočilová
Ing. Štěpánka Vomočilová
Bakalářská práce
Propagace nevládní neziskové organizace Člověk v tísni
Selected non-governmental organization promotion People in Need
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat fungování marketingové komunikace v neziskových organizacích a v neposlední řadě také rozebrat propagaci na tomto úzce zaměřeném trhu. Hlavní roli v bakalářské práci hraje analytické hodnocení projektu SOS Filipíny české neziskové organizace Člověk v tísni. V úvodu práce kategorizuji strukturu neziskového sektoru, jeho financování popisuji metody, jak mohou neziskové organizace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to review the functioning of marketing communications in non-profit organizations and, last but not least, a promotion analysis in this narrowly focused market. The centrepiece of this thesis is an analytical assessment of the Czech NGO People in Need’s project SOS Philippines. The introduction to categorizes the structure of the non profit sector, its financing and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fzc9s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová