Bc. Kateřina Fantová

Master's thesis

Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce

Applying progressive forms of marketing communication as a source of increasing brand awareness
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the application of progressive forms of marketing communication for the promotion of a selected brand and to determine its perception by Czech consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing survey, recommendations for more effective application of progressive forms of marketing communication as a source of increasing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.