Individuální vzdělávání dětí předškolního věku – Bc. Aneta Hladíková
Bc. Aneta Hladíková
Bachelor's thesis
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Individual education of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce „Individuální vzdělávání dětí předškolního věku“ se zabývá povinným předškolním vzděláváním v České republice a zaměřuje se především na individuální formu plnění povinné předškolní docházky v délce jednoho roku. Cílem práce je analyzovat a popsat důvody rodičů, proč volí individuální formu vzdělávání pro své dítě, jaký mají pohled na mateřské školy a jak ředitelé mateřských škol vnímají …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with compulsory pre-school education in the Czech Republic and it focuses on individual form of pre-school education of required length of one year. The aim of the thesis is to analyse and describe parents´ reason why they choose individual form of education for their child, what do they think about nursery schools and how nursery directors perceive individual education. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t4jhv/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Reader: Mgr. Klára Šlapalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Individuální vzdělávání dětí v předškolním věku
Kateřina ŠAJTAROVÁ -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners
Michaela Potočková