Michaela Čermáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech

Marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat účinné marketingové strategie s účelem zvýšení počtu návštěvníků pomocí detailní analýzy marketingové komunikace vinařské akce Dobývání dobšických sklepů. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích a tvorba marketingové a obsahové strategie komunikačních kampaní. V praktické části jsou tyto poznatky využity …více
Abstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to identify effective marketing strategies in order to increase the number of visitors using a detailed analysis of the marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech. In the theoretical part of the work is defined marketing communication, communication on social networks and the creation of marketing and content strategy of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.