Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech – Michaela Čermáková
Michaela Čermáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat účinné marketingové strategie s účelem zvýšení počtu návštěvníků pomocí detailní analýzy marketingové komunikace vinařské akce Dobývání dobšických sklepů. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích a tvorba marketingové a obsahové strategie komunikačních kampaní. V praktické části jsou tyto poznatky využity …víceAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to identify effective marketing strategies in order to increase the number of visitors using a detailed analysis of the marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech. In the theoretical part of the work is defined marketing communication, communication on social networks and the creation of marketing and content strategy of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gqni1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová