Mytologie - přidaná hodnota společnosti – Jana Kysilková
Jana Kysilková
Diplomová práce
Mytologie - přidaná hodnota společnosti
Analýza marketingového potenciálu mytologických prvků
Mythology as added value of society
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingového potenciálu mytologických prvků. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá samotnou mytologií, jejími funkcemi a pokouší se odpovědět na otázku, zda má význam v dnešní společnosti. Tato část se snaží osvětlit pojmy jako jsou archytypy a symboly. Ve druhé části se pak rozebírají jednotlivé mytologické prvky. Hlavní důraz je kladen na pojmenování …víceAbstract:
The aim of this theasis is an analyse of marketing potential of mythological elements
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Jitka Uvírová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pohádkové motivy v reklamách
Lucie Novohradská -
Tracing The Origins Of Eucharistic Magic: On the Role of Cognitive Attraction in the Cultural Transmission of Collective Rituals
Vojtěch Kaše -
Rituály v rodině aneb vychovávejme rituály
Iva Londinová -
Native American Rituals: Past and Present
Eva BĚHAVÁ -
Filmy Kennetha Angera jako rituály vzdoru
Jan Karel Pavlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva