Bc. Petra Ptáčková

Diplomová práce

Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.

Marketing of Student Accounts in Česká spořitelna, a. s.
Anotace:
Tato práce se věnuje marketingu studentských účtů se zaměřením na Českou spořitelnu, a. s. Zabývá se současnou situací banky a její analýzou, marketingovým mixem Osobního účtu České spořitelny Student a šetřením studentských preferencí. Na základě zjištěných podkladů jsou nastíněna doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Abstract:
This work is dedicated to the marketing of student accounts with the focus on Česká Spořitelna, a. s. It deals with analysis of the current situation of the bank, marketing mix of the Osobní účet České spořitelny and includes a survey of student preferences. Finally, recommendations related to the marketing communication are formulated based on the findings.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ptáčková, Petra. Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní