Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s. – Bc. Petra Ptáčková
Bc. Petra Ptáčková
Diplomová práce
Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.
Marketing of Student Accounts in Česká spořitelna, a. s.
Anotace:
Tato práce se věnuje marketingu studentských účtů se zaměřením na Českou spořitelnu, a. s. Zabývá se současnou situací banky a její analýzou, marketingovým mixem Osobního účtu České spořitelny Student a šetřením studentských preferencí. Na základě zjištěných podkladů jsou nastíněna doporučení v oblasti marketingové komunikace.Abstract:
This work is dedicated to the marketing of student accounts with the focus on Česká Spořitelna, a. s. It deals with analysis of the current situation of the bank, marketing mix of the Osobní účet České spořitelny and includes a survey of student preferences. Finally, recommendations related to the marketing communication are formulated based on the findings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ptáčková, Petra. Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Pracovní náplň a odpovědnosti role Scrum Master v českých podnicích -- dotazníkové šetření
Johanna Švugerová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Česká republika a přijetí eura
Filip Kudrna -
Dotazníkové šetření atraktivnosti zahájení zemědělské činnosti mezi studenty v České republice
Jana Oudesová -
Plánovaná versus skutečná plodnost - dotazníkové šetření realizované plodnosti na vzorku žen v ČR
Lenka Klementová -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok