Upcyklace a motivy vedoucí k uvědomělé spotřebě – Bc. Dominika Fričová
Bc. Dominika Fričová
Diplomová práce
Upcyklace a motivy vedoucí k uvědomělé spotřebě
Upcycling and motives leading to conscious consumption
Anotace:
Diplomová práce se zabývá motivy, které vedou spotřebitele k uvědomělé spotřebě. Cílem práce je navrhnout komunikační kampaň, která podpoří koncept upcyklace u spotřebitele a zvýší povědomí o této problematice. Teoretická část přibližuje téma cirkulární ekonomiky, upcyklace a nakládání s odpadem. Praktická část zkoumá chování spotřebitelů a jejich motivaci v procesu upcyklace. Na základě výsledků kvantitativního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with motives that lead consumers to conscious consumption. The goal of the work is to design a communication campaign that will support the concept of upcycling among consumers and increase awareness of this issue. The theoretical part approaches the topic of circular economy, upcycling and waste management. The practical part examines the behavior of consumers and their motivation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Irena Baláková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová