Eliška Došková

Bachelor's thesis

Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému propojení automobilového průmyslu a marketingu. Druhá část se zaměřuje na analýzu vozu Kodiaq pomocí dvou zvolených nástrojů marketingové strategie. Data pro tuto analýzu jsou …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the Kodiaq at Škoda Auto a.s. and to propose a possible marketing strategy that could be applied to the next generation of the car. The first part of this thesis focuses on the theoretical link between the automotive industry and marketing. The second part focuses on the analysis of the Kodiaq car using the two chosen marketing strategy tools. The data for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive does not contain the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
B0413A050002 - Ekonomika a management