Eliška Došková

Bachelor's thesis

Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu

Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému propojení automobilového průmyslu a marketingu. Druhá část se zaměřuje na analýzu vozu Kodiaq pomocí dvou zvolených nástrojů marketingové strategie. Data pro tuto analýzu jsou …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the Kodiaq at Škoda Auto a.s. and to propose a possible marketing strategy that could be applied to the next generation of the car. The first part of this thesis focuses on the theoretical link between the automotive industry and marketing. The second part focuses on the analysis of the Kodiaq car using the two chosen marketing strategy tools. The data for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archív záverečnej práce nie je dostatočne naplnený.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
B0413A050002 - Ekonomika a management