Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989 – Bc. Monika PEŠOUTOVÁ
Bc. Monika PEŠOUTOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989
Analyse of sales promotion in the Czech Republic after a year 1989
Anotace:
Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled {- …víceAbstract:
An ambition of this work is to analyse an evolution of sales promotion in the Czech republic from 1989 by accessible literary cources, professional articles and researches. Teo-retical part charts the evolution and presents the section, its goals and tools. Practical part is dedicated to some of the most widely used tools of the sales promotion from the viewpoint of client, agency and retail. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠOUTOVÁ, Monika. Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč