Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci – Martina Rájková
Martina Rájková
Master's thesis
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Evaluation of the Czech Specials Brand Concept in the Context of Gastronomic Tourism in the Czech Republic and Comparison with Other Selected Gastronomic Brands and Guides
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnocením koncepce značky Czech Specials, která je určena k propagaci tradiční české kuchyně a regionálních pokrmů. Projekt byl spuštěn v roce 2008 a je spravován agenturou CzechTourism ve spolupráci s Asociací kuchařů a cukrářů ČR. Cílem značky je nejen propagace české gastronomie, ale i podpora cestovního ruchu v regionech České republiky. Výzkumná část práce se zaměřuje …moreAbstract:
This thesis evaluates the concept of the Czech Specials brand, designed to promote traditional Czech cuisine and regional dishes. Launched in 2008, the project is managed by the CzechTourism agency in collaboration with the Association of Chefs and Confectioners of the Czech Republic. The brand aims not only to promote Czech gastronomy but also to support tourism in the Czech Republic's regions. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92084
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Renata Lukášová
- Reader: Petr Janeček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÁJKOVÁ, Martina. \textit{Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7tduku/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková