Bc. Nikola Kubátová

Bachelor's thesis

Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace firmy STK České Budějovice s.r.o. Cílem je zjistit, jaké marketingové nástroje firma uplatňuje a vyhodnotit jejich účinnost. V úvodu práce jsou nejprve definovány teoretické pojmy související s marketingovou komunikací. Mezi ně patří např. marketing, marketingový mix 4P, marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační …viac
Abstract:
This thesis deals with theme Analysis of current marketing communication of STK České Budějovice Ltd. The goal is to find out which marketing tools are used and how effective they are. At the beginning of the thesis the theoretical terms of marketing communication are defined. These terms include for example marketing, marketing mix, mix 4P, marketing communication, communication process, communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedúci: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management