Egor Demtsev

Diplomová práce

Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE

Mezikulturní adaptace digitální marketingové komunikace mezinárodních FMCG společností ve střední a východní Evropě
Anotace:
Tato práce zkoumá adaptaci digitální marketingové komunikace mezinárodními společnostmi s rychloobrátkovým zbožím (FMCG) působícími v rozmanitém regionu střední a východní Evropy (CEE). Tato studie řeší mezeru v literatuře o mezikulturní digitální marketingové komunikaci a zkoumá strategie a postupy používané významnými mezinárodními společnostmi rychloobrátkového zboží, jako jsou Coca-Cola, Lay's …více
Abstract:
This thesis investigates the adaptation of digital marketing communications by international Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) companies operating in the diverse Central and Eastern Europe (CEE) region. Addressing a gap in the literature on cross-cultural digital marketing communications, this study explores the strategies and practices employed by prominent international FMCG companies, such as Coca …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Maria Sochorová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90023