Karolina Schützová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Giftisimo

Marketing strategy of Giftisimo
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií firmy Giftisimo. Firma vznikla v roce 2003 a provozuje dárkovou balicí službu v Praze, Plzni, Pardubicích, Brně a Bratislavě. Cílem práce je popsat firmu Giftisimo, určit nejsilnější konkurenty na českém trhu a stanovit pozici Giftisima na trhu. Na základě analýzy jsem navrhla doporučení, která by firma mohla použít k vylepšení své marketingové strategie …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of Giftisimo. The company was established in 2003 and runs the gift-wrapping services in Prague, Plzen, Pardubice, Brno and Bratislava. The goal of this thesis is to introduce the company, settle the strongest competitors in the Czech republic and determine its market position of Giftisimo.Based on the analysis, I suggested some recommendations that could …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22453