Lenka RÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13494

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedoucí: Bc. Jana Lukášová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RÁČKOVÁ, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing