Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios – Lenka RÁČKOVÁ
Lenka RÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios
Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÁČKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/7u6a12/.
Jak správně citovat práci
RÁČKOVÁ, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová