Lenka RÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios

Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného …more
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier: 13494

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RÁČKOVÁ, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing