Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios – Lenka RÁČKOVÁ
Lenka RÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios
Analysis of customer satisfaction with the communication mix leisure center Atlas and Bios
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier:
13494
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÁČKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7u6a12/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÁČKOVÁ, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času Atlas a Bios. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová