Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa – Nela Figurová
Nela Figurová
Diplomová práce
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
The Analysis of the communication of the brand Made in Czechia in a selected region of the world
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací značky Czechia a značky Made in Czechia s důrazem na americký trh. Cílem práce je zjistit povědomí o naší zemi, a především českých produktech ve Spojených státech amerických. V teoretické části práce jsou specifikovány marketingové a komerční komunikace a popsán proces tvorby účinné komunikace. Dále je zde charakterizována značka a její strategické řízení. Praktická …víceAbstract:
The Master's Thesis focuses on the communication of the brand Czechia and the brand Made in Czechia with an emphasis on the American market. The aim of the thesis is to find out the awareness of our country and primarily of Czech products in the United States of America. The theoretical part of the thesis specifies the marketing and commercial communication and describes the process of creating effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová