Nela Figurová

Diplomová práce

Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa

The Analysis of the communication of the brand Made in Czechia in a selected region of the world
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací značky Czechia a značky Made in Czechia s důrazem na americký trh. Cílem práce je zjistit povědomí o naší zemi, a především českých produktech ve Spojených státech amerických. V teoretické části práce jsou specifikovány marketingové a komerční komunikace a popsán proces tvorby účinné komunikace. Dále je zde charakterizována značka a její strategické řízení. Praktická …více
Abstract:
The Master's Thesis focuses on the communication of the brand Czechia and the brand Made in Czechia with an emphasis on the American market. The aim of the thesis is to find out the awareness of our country and primarily of Czech products in the United States of America. The theoretical part of the thesis specifies the marketing and commercial communication and describes the process of creating effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69266

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management