Bc. Jana Kosejková

Master's thesis

Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě

Implementation of Modern Marketing and Communication of Generation Z in the Selected Company
Abstract:
Marketingová komunikace se dynamickým, neustupujícím vývojem technologií a globalizací změnila. Lidé se naučili používat chytrá zařízení a někteří si bez nich již nedokáží představit svůj život. Aby se společnosti udržely na moderním trhu, jsou nuceny se novým nástrojům přizpůsobovat tak, aby uspokojily potřeby a nové preference svých zákazníků. Zvolená firma se aktuálně zaměřuje pouze na obchodování …more
Abstract:
Marketing communication has changed with the dynamic, relentless development of technology and globalization. People have learned to use smart devices and some can no longer imagine their lives without them. To stay in the modern market, companies are forced to adapt to new tools to meet the needs and new preferences of their customers. The selected company currently focuses only on trading in branches …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní