Bc. Jana Kosejková

Master's thesis

Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě

Implementation of Modern Marketing and Communication of Generation Z in the Selected Company
Anotácia:
Marketingová komunikace se dynamickým, neustupujícím vývojem technologií a globalizací změnila. Lidé se naučili používat chytrá zařízení a někteří si bez nich již nedokáží představit svůj život. Aby se společnosti udržely na moderním trhu, jsou nuceny se novým nástrojům přizpůsobovat tak, aby uspokojily potřeby a nové preference svých zákazníků. Zvolená firma se aktuálně zaměřuje pouze na obchodování …viac
Abstract:
Marketing communication has changed with the dynamic, relentless development of technology and globalization. People have learned to use smart devices and some can no longer imagine their lives without them. To stay in the modern market, companies are forced to adapt to new tools to meet the needs and new preferences of their customers. The selected company currently focuses only on trading in branches …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní