Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě – Bc. Jana Kosejková
Bc. Jana Kosejková
Master's thesis
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Implementation of Modern Marketing and Communication of Generation Z in the Selected Company
Anotácia:
Marketingová komunikace se dynamickým, neustupujícím vývojem technologií a globalizací změnila. Lidé se naučili používat chytrá zařízení a někteří si bez nich již nedokáží představit svůj život. Aby se společnosti udržely na moderním trhu, jsou nuceny se novým nástrojům přizpůsobovat tak, aby uspokojily potřeby a nové preference svých zákazníků. Zvolená firma se aktuálně zaměřuje pouze na obchodování …viacAbstract:
Marketing communication has changed with the dynamic, relentless development of technology and globalization. People have learned to use smart devices and some can no longer imagine their lives without them. To stay in the modern market, companies are forced to adapt to new tools to meet the needs and new preferences of their customers. The selected company currently focuses only on trading in branches …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6ckj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková