Eliška Hanzlová

Diplomová práce

Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací

Comparison of the Marketing Communication Mix of profitable and non-profit Sport Organizations
Anotace:
Hlavním cílem práce je komparace celého marketingového komunikačního mixu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací a na základě důkladné analýzy navrhnout případná zlepšující opatření či doporučení. Dílčí cíl představuje zjištění zdrojů financování a užití finančních prostředků na marketingový komunikační mix. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti sportu, ekonomie sportu, …více
Abstract:
This thesis is aimed at analyzing the marketing communication mix of the chosen profit and non-profit sports organizations. Based on a thorough analysis and proposing appropriate improvements or recommendations. Partial aim is finding funding sources and uses of funds for the marketing communication mix. Thesis is focused on theoretical knowledge of sports, economy of sports, marketing, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40275