Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem – Bc. Štěpán Musil
Bc. Štěpán Musil
Diplomová práce
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Using Segmentation and Internet Marketing to Communicate with Existing Business Clients
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose the use of internet marketing and segmentation for effective communication with existing customers. In the theoretical part I will deal with the reason for the inclusion of internet marketing and segmentation into marketing commu-nication with existing customers. Furthermore, the different forms of internet marketing and possible ways of segmenting customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSIL, Štěpán. \textit{Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7va2sm/.
Jak správně citovat práci
Musil, Štěpán. Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Video marketing firmy Kola-Rtyně
Michal Bergmann -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická