Možnosti nástrojů RWCT pro výuku teoretické složky výtvarné výchovy – Bc. Jana Lukášová
Bc. Jana Lukášová
Master's thesis
Možnosti nástrojů RWCT pro výuku teoretické složky výtvarné výchovy
Options of RWCT tools for teaching the theoretical part of Art
Abstract:
Diplomová práce Možnosti nástrojů RWCT pro výuku teoretické složky výtvarné výchovy pojednává o potenciálu výtvarné výchovy a hledá efektivní uplatnění v programu pro rozvoj kritického myšlení. Odděluje teorii od praxe a klade teoretické informace do nového kontextu edukačního rámce E-U-R prostřednictvím specifických metod, jež svou podstatou přispívají k aktivnímu přístupu a samostatnému myšlení. …moreAbstract:
The thesis Options of RWCT tools for teaching the theoretical part of Art deals with potential of Arts and is looking for effective use in development of critical thinking program. It separates theory and praxis and puts theoretical information into a new connection with educational E-U-R frame using specific methods that help with active attitude and independent thinking. In this way it offers development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xvfxw/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Libor Kyncl
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Analýza kurikul předmětů rozvíjejících kritické myšlení studentů CHASOP
Lucie Harenčáková